Povezivanje s inbound potencijalnim korisnicima u 4 koraka

Hitri vodič

Prilagodite prodaju novim marketinškim alatom

Kako s nešto informacija i pametnih poteza potencijalnog korisnika dovesti do odluke o kupnji? 

Naslovka_Povezivanje-s-inbound-potencijalnim-korisnicima-u-4-korakaVrlo je važno kako pristupate potencijalnim korisnicima, nakon što posjete vašu internet stranicu, pregledaju sadržaje i preuzmu materijale. Koji su to ključni koraci koje je dobro učiniti, čak i prije no što stupite u osobni kontakt s njima te što učiniti nakon toga? U brzom vodiču objašnjavamo 4 ključna koraka te svaki raščlanjujemo po stupnjevima.

Uz pomoć vodiča naučit ćete:
  • kako pristupiti posjetitelju internet stranice, za kojeg ste na osnovi praćenja njegovih digitalnih tragova i predviđanja njegove kupovne zrelosti zaključili, da je vjerojatno potencijalni korisnik,
  • o čemu možete, a još važnije, o čemu nije dobro s njime razgovarati,
  • kako o njemu prikupiti dodatne razpoložive informacije.