Kako pomoću CRM sustava i MIS-a razviti platformu za povezivanje s korisnicima

Hitri vodič

Kako pomoću CRM sustava i MIS-a razviti platformu za povezivanje s korisnicima

Naučite kako komunicirati s korisnicima ovisno o tome u kojoj su fazi kupovnog procesa te onome što žele.


Digitalno doba i globalna dostupnost informacija promijenili su kupce i uveli nov način poslovanja. Kupci danas aktivno traže informacije o stvarima koje su im potrebne. Mogu potpuno izbjeći ili čak blokirati oglase i prodajne poruke. Stoga više vremena provedu tražeći i pregledavajući sadržaje koji odgovaraju njihovim potrebama.

Uloge i definicije marketinga i prodaje tako nisu više sasvim jasne i odvojene. Za postizanje rezultata oba odjela moraju raditi zajedno, postati partneri te se prilagoditi novom kupcu. Obje funkcije morate povezati u zajednički proces kako biste mogli uspješnije pratiti novog kupca kroz različite faze procesa kupnje.

U našem kratkom vodiču saznat ćete kako to ostvariti te kako povezivanjem sustava CRM i MIS postići konkurentsku prednost.