Integracija marketinške i prodajne funkcije temelj je uspješnog poslovnog razvoja!

Hitri vodič

Integracija marketinške i prodajne funkcije temelj je uspješnog poslovnog razvoja!

Naučite kako povezati prodaju i marketing te poboljšati izglede za sklapanje posla.


Glavni razlog zbog kojeg dolazi do nerazumijevanja između marketinga i prodaje, jednostavan je – ni jedni ni drugi obično si ne uzmu dovoljno vremena kako bi shvatili da su njihovi konačni ciljevi međusobno povezani. Umjesto da surađuju kako bi brže ostvarili zajedničke ciljeve, prodavači i marketingaši prečesto se svađaju i traže krivca za manje sklopljenih poslova.

Integracija marketinškog i prodajnog procesa temelj je uspješnog poslovnog razvoja. Nisu to više samo prazne riječi, već potreba.

 

ŠTO ĆETE DOBITI ČITANJEM OVOG PRIRUČNIKA?

Ovim priručnikom pomoći ćemo vam postaviti cijelokupni model poslovnog razvoja, pomoću kojeg ćete:

  • bolje shvatiti na koji je način moguće ciljeve i rad vašeg marketinga i prodaje povezati u zaokruženu cjelinu
  • proširiti svoje znanje o mjerenju utjecaja povezivanja marketinških i prodajnih procesa