Gubljenje na važnosti CRM sustava i uspon pametnih prodajnih alata

Hitri vodič

Gubljenje na važnosti CRM sustava i uspon pametnih prodajnih alata

CRM više nije dovoljan – za cjelovit uvid u odnos s korisnikom potrebno ga je povezati s drugim pametnim alatima


Tvrtke su CRM sustave uvodile kako bi na jednom mjestu imale prikupljene sve kontakt podatke korisnika, njegovu financijsku sliku, sve dokumente povezane s korisnikom te pregled nad svom komunikacijom odnosno interakcijom s njim. Danas to više nije dovoljno ako želite imati holistički pogled na svoj odnos s korisnikom, znati koji su njegovi interesi i potrebe te u kojoj je fazi kupovnog procesa.

 

ZATO SMO PRIPREMILI PRIRUČNIK U KOJEM ĆETE SAZNATI:

Ovim priručnikom pomoći ćemo vam postaviti cijelokupni model poslovnog razvoja, pomoću kojeg ćete:

  • koje su funkcije ponuđači CRM sustava već dodali osnovnim funkcijama te zašto bi ih morala imati i koristiti svaka tvrtka (bez obzira na vertikalu industrije)
  • s kojim je pametnim alatima i sustavima smisleno povezati CRM kako biste točno znali kada je korisnik spreman za kupnju
  • kako pomoću pametnih alata personalizirati iskustvo kupovine pojedinog korisnika te ga zagrijati za kupnju