9 razloga zbog kojih ćete uskoro shvatiti da vam je potreban marketinški informacijski sustav

Hitri vodič

Komuniciranje s korisnikom jedan na jedan

Uskoro neće biti upitno trebate li ga ili ne, već zašto ga još nemate 

Naslovka_9-RAZLOGA-ZBOG-KOJIH-ĆETE-USKORO-SHVATITI-DA-VAM-JE-POTREBAN-MARKETINŠKI-INFORMACIJSKI-SUSTAVI kod nas se počeo koristiti pojam Marketing Automation (MA) – ili, kako smo ga mi “pohrvatili”, marketinški informacijski sustav (MIS). Možda u hrvatskom jeziku još ne postoji jedinstveni prijevod, no taj alat je toliko koristan i funkcionalan da bi bila šteta ne koristiti ga. Što je to, što će vas uvjeriti da vam je potreban?   

 

Između ostalog, zato da pomoću njega:

  • bilježite posjetitelje svojih interenet stranica,
  • segmentirate potencijalne korisnike,
  • proaktivno komunicirate s potencijalnim korisnicima sa sadržajima na vašoj internet stranici,
  • automatski dodjeljujete potencijalne korisnike prodavačima u svom prodajnom timu
  • i još štošta drugo …