-
0
Kako pomoću CRM sustava i MIS-a razviti platformu za povezivanje s korisnicima
CRM i MIS odlični su alati za prodaju i marketing, no samo njihovim objedinjavanjem možete dobiti alat koji će vam donijeti konkurentsku prednost.
-
CRM u razdoblju stvaranja povezanih korisnika
Priručnik vam predstavlja što CRM sustavi omogućuju danas i kakvi su trendovi u budućnosti.
-
Kako graditi odnos s potencijalnim kupcima u digitalnom okruženju?
Zagrijavanje leadova marketinški je izraz za izgradnju odnosa s potencijalnim korisnicima čak i kad oni još ne namjeravaju kupiti vaš proizvod ni koristiti usluge.
-
Gubljenje na važnosti CRM sustava i uspon pametnih prodajnih alata
CRM više nije dovoljan – za cjelovit uvid u odnos s korisnikom potrebno ga je povezati s drugim pametnim alatima
-
Integracija marketinške i prodajne funkcije temelj je uspješnog poslovnog razvoja!
Integracija marketinškog i prodajnog procesa temelj je uspješnog poslovnog razvoja. Nisu to više samo prazne riječi, već potreba.
-
Kako prodavati u svijetu, u kojem marketing više ne funkcionira
Marketing je okrenut naglavačke. Sjećate li se vremena kad su PR objave i brošure imale učinka? Prodavači su s lakoćom dogovorili sastanak, ili zaključili posao
-
9 razloga zbog kojih ćete uskoro shvatiti da vam je potreban marketinški informacijski sustav
I kod nas se počeo koristiti pojam Marketing Automation (MA) – ili, kako smo ga mi “pohrvatili”, marketinški informacijski sustav (MIS). Možda u hrvatskom jeziku još ne postoji jedinstveni prijevod, no taj alat je toliko koristan i funkcionalan da bi bila šteta ne koristiti ga.
-
Planer marketinga za sve stupnjeve razvoja odnosa s korisnikom
S planerom marketinga naučit ćete drugačiji pristup prodaji i marketinškim procesima, pomoću kojih ćete postići uspješnije poslovanje vaše tvrtke.
-
Znate li koja su ograničenja e-mail marketinga?
Teško je naći marketingaša koji ne razumije važnost kampanja e-poštom. No pitanje je, koliko marketingaša ih učinkovito izvodi.
-
Kako uspješno provoditi inbound marketing
Marketing je okrenut naglavačke. Sjećate li se vremena kad su PR objave i brošure imale učinka? Prodavači su s lakoćom dogovorili sastanak, ili zaključili posao
-
Povezivanje s inbound potencijalnim korisnicima u 4 koraka
Vrlo je važno kako pristupate potencijalnim korisnicima, nakon što posjete vašu internet stranicu, pregledaju sadržaje i preuzmu materijale. Koji su to ključni koraci koje je dobro učiniti, čak i prije no što stupite u osobni kontakt s njima te što učiniti nakon toga?