• Usluge
  • Sadržaji
  • Blog
  • Ekipa
  • Kontakt
FrodX FrodX
  • Usluge
  • Sadržaji
  • Blog
  • Ekipa
  • Kontakt
  • Svi0
  • All0
  • Brzi vodiči0
  • Radni priručnici0
  • Kako pomoću CRM sustava i MIS-a razviti platformu za povezivanje s korisnicima
    0

    Kako pomoću CRM sustava i MIS-a razviti platformu za povezivanje s korisnicima

    CRM i MIS odlični su alati za prodaju i marketing, no samo njihovim objedinjavanjem možete dobiti alat koji će vam donijeti konkurentsku prednost.
  • CRM u razdoblju stvaranja povezanih korisnika
    0

    CRM u razdoblju stvaranja povezanih korisnika

    Priručnik vam predstavlja što CRM sustavi omogućuju danas i kakvi su trendovi u budućnosti.
  • Kako graditi odnos s potencijalnim kupcima u digitalnom okruženju?
    0

    Kako graditi odnos s potencijalnim kupcima u digitalnom okruženju?

    Zagrijavanje leadova marketinški je izraz za izgradnju odnosa s potencijalnim korisnicima čak i kad oni još ne namjeravaju kupiti vaš proizvod ni koristiti usluge.
  • Gubljenje na važnosti CRM sustava i uspon pametnih prodajnih alata
    0

    Gubljenje na važnosti CRM sustava i uspon pametnih prodajnih alata

    CRM više nije dovoljan – za cjelovit uvid u odnos s korisnikom potrebno ga je povezati s drugim pametnim alatima
  • Integracija marketinške i prodajne funkcije temelj je uspješnog poslovnog razvoja!
    0

    Integracija marketinške i prodajne funkcije temelj je uspješnog poslovnog razvoja!

    Integracija marketinškog i prodajnog procesa temelj je uspješnog poslovnog razvoja. Nisu to više samo prazne riječi, već potreba.
  • Kako prodavati u svijetu, u kojem marketing više ne funkcionira
    0

    Kako prodavati u svijetu, u kojem marketing više ne funkcionira

    Marketing je okrenut naglavačke. Sjećate li se vremena kad su PR objave i brošure imale učinka? Prodavači su s lakoćom dogovorili sastanak, ili zaključili posao
  • 9 razloga zbog kojih ćete uskoro shvatiti da vam je potreban marketinški informacijski sustav
    6

    9 razloga zbog kojih ćete uskoro shvatiti da vam je potreban marketinški informacijski sustav

    I kod nas se počeo koristiti pojam Marketing Automation (MA) – ili, kako smo ga mi “pohrvatili”, marketinški informacijski sustav (MIS). Možda u hrvatskom jeziku još ne postoji jedinstveni prijevod, no taj alat je toliko koristan i funkcionalan da bi bila šteta ne koristiti ga.
  • Planer marketinga za sve stupnjeve razvoja odnosa s korisnikom
    4

    Planer marketinga za sve stupnjeve razvoja odnosa s korisnikom

    S planerom marketinga naučit ćete drugačiji pristup prodaji i marketinškim procesima, pomoću kojih ćete postići uspješnije poslovanje vaše tvrtke.
  • Znate li koja su ograničenja e-mail marketinga?
    4

    Znate li koja su ograničenja e-mail marketinga?

    Teško je naći marketingaša koji ne razumije važnost kampanja e-poštom. No pitanje je, koliko marketingaša ih učinkovito izvodi.
  • Kako uspješno provoditi inbound marketing
    7

    Kako uspješno provoditi inbound marketing

    Marketing je okrenut naglavačke. Sjećate li se vremena kad su PR objave i brošure imale učinka? Prodavači su s lakoćom dogovorili sastanak, ili zaključili posao
  • Povezivanje s inbound potencijalnim korisnicima u 4 koraka
    7

    Povezivanje s inbound potencijalnim korisnicima u 4 koraka

    Vrlo je važno kako pristupate potencijalnim korisnicima, nakon što posjete vašu internet stranicu, pregledaju sadržaje i preuzmu materijale. Koji su to ključni koraci koje je dobro učiniti, čak i prije no što stupite u osobni kontakt s njima te što učiniti nakon toga?
Kontakt

Frodx d.o.o.

Celovška cesta 280,
1000 Ljubljana

E: office@frodx.com
T: +386 590 327 40

© 2022 FrodX d.o.o.

  • Kontakt
  • Kolačići
  • Slovensko
  • Engleski
Ovo web-mjesto koristi kolačiće. Pregledavanjem ovog web-mjesta pristajete na korištenje kolačića na ovom web-mjestu. Razumijem i želim nastaviti Dodatne informacije