Interes potencijalnih kupaca
Za takav proizvod ćemo vam pomoći stvoriti interes vidljiv kod potencijalnih korisnika. Naučit ćemo vas osmisliti različite marketinške kampanje, a zatim ih prikladnim marketinškim informacijskim sustavom i mjeriti. Tako ćete znati koji kanali su bili najuspješniji pri stvaranju interesa te koji sadržaji zaista privlače.
Veća prodaja i kraći prodajni proces
Prodavači ne žele samo više potencijalnih korisnika, već žele dobre potencijalne korisnike – takve, koji imaju namjeru zaključiti posao. To postižemo zagrijavanjem potencijalnih korisnika, što u FrodXu inoviramo do te mjere, da skraćujemo prodajni ciklus te se bavimo povećanjem konverzija mogućih korisnika u potencijalne i na kraju zadovoljne korisnike. Surađujući s vama radimo na sadržaju i vještinama prodavača, kako bi se poslovi brže i učinkovitije zatvarali.
Razvoj poslovanja
Sa uspostavljenim metrikama za privlačenje novih kupaca i stvaranje prometa, pomažemo managementu pri donošenju pametnih poslovnih odluka. Naša misija je pronaći mehanizme, koji neposredno pokazuju koliko uloženih eura, u pojedinu kampanju, komunikacijski kanal pa i pojedinačni oglas, rezultira s koliko eura zarade i u kojem vremenskom razdoblju. Što se do sada smatralo umjetnošću te kao činjenično stanje, poskušavamo pretvoriti u metriku, pronaći uzročno-posljedične veze, predvidjeti i time pomoći uspostaviti novu paradigmu vođenja tvrtke i donošenja poslovnih odluka.
To može biti sve navedeno, ili samo dio – u svakom slučaju, bit će nam drago ako ćete za postizanje vaših ciljeva koristiti naše usluge i rješenja. Ukoliko želite saznati više, preporučamo vam da za početak pročitate naše edukativne materijale. Sigurno će vam povećati izglede u svijetu mjerljivog marketinga i optimizirane prodaje te post-prodajnih aktivnosti.
Zanima me više