Blog

  • Hello Barbie – digitalizacija tradicionalnog proizvoda, koja otvara prostor za nove (pretplatničke) usluge

    Autor , 15. 2. 2016

    Na digitalizaciju ili digitalnu transformaciju, ako vam je draži taj izraz, kao ključni generator trenutnog gopodarskog razvoja (a time i društvenih promjena), u svom radu pokušavam gledati vrlo usko, s konkretnim primjerima. Jedino tako uspijevam svojim klijentima na jednostavan i razumljiv način predstaviti koristi...

    Više
    0
  • Zašto bi kupci kupovali baš od vas?

    Autor , 8. 2. 2016

    To je prvo pitanje na koje tražim odgovor kad počnem razgovarati s klijentom koji nam kaže da bi želio raditi s nama. Moram razumjeti zašto se kupci baš za njega odlučuju. Što nudi, kako pokazuje svoju konkurentsku prednost… Ako je odgovor isključivo cijena, vrlo...

    Više
    0
  • Ključ sadržajnog marketinga više nije sadržaj

    Autor , 1. 2. 2016

    Budimo realni – preplavljeni smo sadržajem. Odjednom svaka tvrtka stvara sadržaj koji bi privukao nove kupce. Sve zajedno postaje sve intenzivnije. Tvrtke koje ulažu u sadržajni marketing rješenje vide u sve većoj količini generiranog sadržaja, većoj učestalosti objavljivanja, većem broju komunikacijskih kanala. I to...

    Više
    0
  • Ako pričekate, možda ostanete (na mjestu)

    Autor , 13. 1. 2016

    Ja sam čovjek koji ne voli gledati unatrag. Ne “palim” se na sjećanja. Ne razmišljam kako je nekad bilo lakše, ljepše i bolje. Jednostavno, ne razmišljam o tome što je bilo. Moje su misli stalno usmjerene na ono što će biti sutra, za godinu...

    Više
    0
  • Moj problem nije gnojivo. Moj je problem što susjed ima ljepšu travu.

    Autor , 22. 12. 2015

    Priče koje dijelim s vama gotovo uvijek crpim iz FrodXova poslovanja. Uglavnom su to priče o našim (potencijalnim) klijentima, koje malo prikrijem i pojednostavnjeno prikažem kako bi bile zanimljivije i kraće. Rijetke su izmišljene, iako se možda baš te doimaju autentičnima. Danas želim podijeliti...

    Više
    0
  • Za marketing, nogomet i žene svi smo stručnjaci

    Autor , 16. 12. 2015

    Ponekad mi se čini da je prokletstvo mog posla to što se mnogi osjećaju kompetentnim suditi naš rad. Za razliku od mnogih drugih poslova, mi koji smo na ovaj ili onaj način uključeni u marketing, razvoj proizvoda i iskustva kupaca (CX) stalno se suočavamo...

    Više
    0