Blog

  • Tko ti dođe samo zbog cijene, samo zbog cijene će te i napustiti

    Autor , 25. 3. 2016

    Prije nekoliko sam dana čitao da je prošle godine opskrbljivača električnom energijom zamijenilo 55 481  kućanstvo. Budući da se nije izgradilo ni 10% novih objekata, koji se prvi put spajaju na električnu mrežu, sa sigurnošću mogu zaključiti da je korisnika netko najprije morao izgubiti kako...

    Više
    0
  • Gotovo uvijek i posvuda poslovi se dobivaju preko veze

    Autor , 21. 3. 2016

    Tajna uspjeha uspješnih prodavača leži u tome da im korisnici vjeruju. Uz njih se osjećaju sigurno. Za sebe tvrdim da sam na taj način osvojio svoju ženu. Kad donesemo odluku o kupnji, strah nas je odgovornosti Da pogledamo kako razmišljamo kada kupujemo. Prošli sam...

    Više
    0
  • Peter Prevc tek peti

    Autor , 14. 3. 2016

    Dok je Žan Kranjec osvojio odlično 16. mjesto u petak na veleslalomu pod Vitrancem na Kranjskoj gori, isti je dan Peter Prevc osvojio „tek“ 5. mjesto na natjecanju svjetskog kupa u Wisli. Prošli smo tjedan Miha i ja dva puta naručili dostavu hrane za...

    Više
    0
  • Tko priča vašu priču?

    Autor , 7. 3. 2016

    Često čujemo da mi Slovenci znamo napraviti čudo, ali ne znamo kako dobro prodati svoje odlične proizvode. Bez obzira na djelatnost. Naravno, prije svega pomislim da proizvodi možda jednostavno nisu tako dobri te da nam je taj razlog dobra prilika za izgovor. Nažalost, istina...

    Više
    0
  • Kako 11-godišnje dijete nepogrešivo uočava vrijednost branda

    Autor , 29. 2. 2016

    Nakon šest uzastopnih dana golfa, u nedjelju sam imao još jednu opuštajuću šetnju s obitelji oko Bledskog jezera. Djeca, kao i uvijek, prije Vile Prešeren postaju žedna te moraju na WC. Sviđa li nam se to ili ne, pijemo najskuplju kavu u Gorenjskoj regiji....

    Više
    0
  • Zašto bi vas vaš klijent hvalio prijateljima?

    Autor , 22. 2. 2016

    Ako se vaš marketinški direktor pita koliko vas korisnika hvali prijateljima u svom društvenom krugu, na putu ste razmišljanja zašto bi vas vaš korisnik svojim prijateljima uopće hvalio. Smatram da je odgovor na ovo pitanje ključ uspjeha za rast poslovanja svake tvrtke. Kad mi...

    Više
    0