Blog

  • Kako komunicirati s potrošačima u okviru “mikrotrenutaka”?

    Autor , 9. 5. 2016

    Mikrotrenuci danas definiraju sve više naših životnih odluka. Ako smo još prije nekoliko godina i govorili o dubokim procesima odlučivanja i procesima kupnje, danas je put kupaca od nastanka potrebe do kupnje raznolik. Sjećate li se vremena kada ste u glavi imali hrpu telefonskih...

    Više
    0
  • Žele li zaista sve žene izmjeriti veličinu košarica grudnjaka koji kupuju?

    Autor , 2. 5. 2016

    Sve pripadnice nježnijeg spola koje su u životu imale priliku posjetiti jednu od trgovina donjeg rublja Victoria’s Secret znaju točno što znači customer service par excellence. Osobna garderobijerka, kabina za isprobavanje veličine male garsonijere, kauč za muškarce ispred ulaza u kabinu, na kojem muževi,...

    Više
    0
  • Dan kada sam primijetila da čitam drukčije

    Autor , 25. 4. 2016

    Moj je život pun lekcija, koje više ili manje uvijek skupo plaćam. Zadnja je bila ova: Ne jedi božićne kolačiće u travnju. Možete zamisliti, njezina vrijednost bila je neprocjenjiva. Lekciju prije nje naučila sam na poslu. Pogodila me kao hladan tuš i, dodatno, imala...

    Više
    0
  • Što CRM obično rješava, a što biste vi željeli da riješi?

    Autor , 18. 4. 2016

    U ljudskoj je prirodi da se radije prihvatimo nečeg što nam je poznato, naoko lakše za svladati i što nam je razumljivo, a nevoljko onoga što je pravi problem koji bismo trebali riješiti u danoj situaciji. Iako smo svjesni da je na taj način...

    Više
    0
  • Zašto se ne usudite ukinuti (digitalni) marketing koji vam ne donosi prodajne rezultate?

    Autor , 8. 4. 2016

    Znate li za prodavača koji bi rekao da je zaključio dobar posao jer njegova tvrtka radi fantastičan marketing? Ni ja. Marketingu nažalost odajemo priznanje samo za transakcije koje se u potpunosti provedu u digitalnim kanalima, bez posredovanja prodavača. U svim ostalim slučajevima “naprave sve”...

    Više
    0
  • Tko samo slijedi druge nikad neće biti prvi

    Autor , 4. 4. 2016

    Ako o nečemu razmišljam i pokušavam razumjeti svaki dan, onda su to kupovne navike ljudi ili, još bolje, donošenje odluka o kupnji. Najprije promatram sebe, zatim učim od svojih bližnjih, nakon čega promatram i proučavam reakcije na iste podražaje sve šire unutar svog društvenog...

    Više
    0