Blog

  • Podijeli ono što znaš – ljudi će kupiti ono što prodaješ

    Autor , 23. 2. 2014

    Ove godine smo se susreli s dva klijenta, renomiranim tvrtkama, koje su prilično zadržane što se tiče objava marketinških sadržaja. Razlog je, kažu, u oštroj konkurenciji zbog koje već godinama sve tehničke i poslovne dokumente (i informacije) tretiraju kao strogo povjerljive. Jedni tako, ne...

    Više
    0
  • Ponekad je potreban pogled izvana

    Autor , 10. 2. 2014

    Ovog sam ljeta vodio sina na golf turnir u Savudriju i kako se dolikuje, stigli smo dan ranije kako bi odigrali trening rundu. Nakon treninga počastili smo se pićem u klubu, gdje smo se pridružili domaćinima, koji su već bili par čaša ispred nas....

    Više
    1
  • U FrodXu 75 % leadova završi u kanti za smeće

    Autor , 2. 2. 2014

    Prije nekoliko mjeseci debatirao sam s bivšim šefom o procjenjivanju učinkovitosti marketinga. Utvrđivali smo kako bi mogli mjeriti učinkovitost marketinga te kako bi se moglo utvrditi zaslužujem li dva puta veću, ili dva puta manju plaću. Zapravo, apsurdna situacija, jer u marketingu mjere i...

    Više
    3
  • Više se isplati loviti ribe, nego zvati korisnike o kojima ne znaš ništa

    Autor , 27. 1. 2014

    Otkad sam od partnera u prošloj tvrtki dobio štap za ribolov, manje/više često pecam. Učinak ribolova nikad isključivo ne ovisi o meni, ali sam izuzetno važan faktor. Moj zadatak je pronaći pravu mikro-lokaciju za pecanje te procijeniti na koji mamac ribe reagiraju u tom...

    Više
    1
  • Ako nemate sadržaj, nemate ni prodaju (a sam sadržaj ne zaključuje posao)

    Autor , 12. 1. 2014

    Kad objašnjavam nekom poslovnom čovjeku/prodavaču inbound marketing, često se zaustavimo pri tome, tko će pripremiti sve te korisne sadržaje koje traže potencijalni korisnici. „Nitko na poslu nema vremena baviti se time, vanjska agencija teško da će biti dovoljno stručna”, obično zaključuje moj sugovornik. Niti...

    Više
    0
  • Kada newsletter postaje neugodan?

    Autor , 7. 1. 2014

    Sigurno bi to bile poruke koje govore isključivo o nama. Kojeg klijenta smo dobili, na koju konferenciju idemo, što smo dodali u našu ponudu, koga smo zaposlili… Ponuđači koji nisu učinili mentalni skok prema marketingu koji koristi čitateljima i klijentima, gotovo uvijek padaju u...

    Više
    1