Kako mogu prepoznati direktora, koji svojim zaposlenicima neće omogućiti sudjelovanje na FrodX radionici?

Kako mogu prepoznati direktora, koji svojim zaposlenicima neće omogućiti sudjelovanje na FrodX radionici?

… o usklađivanju marketinške i proizvodne strategije izmijenjenim kupovnim navikama suvremenog kupca.

Zapravo, vrlo je jednostavno. Postoje dva razloga zašto vaš direktor možda neće podržati vašu ideju, da nam se pridružite 24. i 25. rujna, na našoj radionici »Kako pripremiti marketinšku strategiju i strategiju proizvoda, kao što to znaju najuspješniji«.

Jeste li ikad platili edukaciju 930 €?

Prvi je taj, što će mu se trošak vašeg sudjelovanja, u iznosu od 930 € + PDV (koji pokriva kotizaciju, smještaj i hranu), činiti apsolutno previsok. Ako u vašoj tvrtki za specijalističko osposobljavanje ključnih kadrova nikad prije niste platili tako visok iznos, vrlo je vjerojatno da se vaš trud s uvjeravanjem, što uključuje radionica i koje su prednosti za tvrtku, za management tvrtke i vas osobno, neće isplatiti. Vjerojatnost da ćete upravo vi biti prvi koji će uspjeti napraviti tako veliku promjenu i podići letvicu na području ulaganja i razvoja ljudskih potencijala, vrlo je mala.

Je li vaš direktor svjestan problema, kojeg vi pokušavate riješiti?

Drugi razlog, zašto vaša odlična ideja, da u 2 intenzivna dana svoje znanje i iskustvo unaprijedite i podijelite s našim stručnjacima i ostalih 11 sudionika radionice, neće uspjeti, je zato što vaš direktor jednostavno ne vidi potrebe za time. Postoji vjerojatnost da nije svjestan koliko smo u proteklih nekoliko godina, mi (i potrošači i poslovni korisnici) promijenili svoje kupovne navike. Kupovne odluke donosimo drugačije! Iste probleme rješavamo na drugačiji način. Jeste li ikada razgovarali o tome s njim? Sada je vrijeme. Ako ove promjene nije prepoznao (i osjetio ih kao boljku), vjerojatno još ne osjeća potrebu za promjenama na području marketinga, prodaje i razvoja proizvoda vaše tvrtke. No tako neće biti ni novih znanja. Moguća je čak i opasnost, da za trend prodajnih uspjeha u posljednjih nekoliko godina traži utjehu u lošoj ekonomskoj situaciji.

U svakom slučaju, ovo još može biti i lako rješiva situacija. Vaš direktor treba par pravih pitanja. Pitanja o tome kako on obavlja kupovinu za svoje potrebe… zapravo, istraživanje prije kupnje. Na primjer, novog TV-a, odmora s obitelji, automobila, možda telefona ili tableta… stvari koje zahtijevaju malo razmišljanja i gdje kupovni proces traje neko vrijeme.

Ako to neće biti dovoljno, možda je potrebno šire razmatranje što se sve danas radi drugačije. Prije otprilike godinu dana podijelio sam svoja razmišljanja o tome, a naš manifest o potrebnim promjenama marketinga nije ništa manje aktualan nego što je bio tada. Kao što i Lovrova trgovina s čajevima postaje sve više i više svakodnevica. Preuzmite te dokumente te ih podijelite za čitanje. 😉

Kad ću početi gubiti nadu da će vam uspjeti uvjeriti ga u korisnost naše radionice?

Kad mi kažete da su razmišljanja ili izjave vašeg direktora slične ovima:

  • »Treba nam jači PR.«
  • »U našim marketinškim materijalima bi se morali više pohvaliti te bolje naglasiti naše kompetencije.«
  • »Društvene mreže su gubitak vremena za ozbiljan posao.«
  • »Pisanje priča na internetu ne može pospješiti prodaju.«
  • »Ako želimo stupiti u kontakt s više potencijalnih korisnika, moramo biti prisutni na više sajmova.«
  • »Hitno nam je potreban rebranding, kako bismo bolje komunicirali svoje vrijednosti.«
  • »Trebamo novu internet stranicu.«
  • »Napetost između marketinga i prodaje je nešto normalno.«
  • »Ne oglašavamo se u pravim medijima.«

Ako su ove riječi dnevni vokabular vašeg vodstva, malo je vjerojatno da ćemo se sresti krajem sljedećeg mjeseca i provesti dva dana zajedno. Međutim, ako vam usprkos svemu, to nekako uspije, onda vrlo vjerojatno u FrodXu imamo posao za vas. Ne šalim se.

 

igor.pauletic@frodx.com

 

fx seminar

Osnivač i direktor FrodXa, kao iskusan savjetnik svojim klijentima pomaže preuzeti najnovije tehnološke, poslovne i društvene trendove u raspon njihovog poslovanja, uglavnom u razvoju novih proizvoda i planiranja njihovih prodajnih kanala i go-to-market strategije. U timu preuzima ulogu dizajnera ideje, stvara planove, kako promijeniti uspostavljene obrasce razmišljanja i djelovanja.