Podijeli ono što znaš – ljudi će kupiti ono što prodaješ

Podijeli ono što znaš – ljudi će kupiti ono što prodaješ

Ove godine smo se susreli s dva klijenta, renomiranim tvrtkama, koje su prilično zadržane što se tiče objava marketinških sadržaja. Razlog je, kažu, u oštroj konkurenciji zbog koje već godinama sve tehničke i poslovne dokumente (i informacije) tretiraju kao strogo povjerljive.

Jedni tako, ne kazuju točno što prodaju, a drugi skrivaju kako njihova rješenja možete kupiti. Svi oni očekuju da će se naći kupci koji će sami izraziti interes za kupnju „mačka u vreći“.

Kome se obraćaš i kada te sluša?

Ako možeš prepoznati trenutak kada i gdje ti se otvara prilika, znat ćeš se bolje obraćati svojim ciljnim korisnicima te jasnije definirati ključne trenutke u procesu kupnje. Bolje razumiješ probleme klijenata.

Potencijalni kupac želi razumijeti svoj problem, spoznati njegove okvire. A kad potencijalni kupac razumije svoj problem, ohrabrit će se da potraži odgovarajuća rješenja. Ovdje se stvara interes za vaše proizvode, ako su oni logičan nastavak puta, od razumijevanja njegovog problema, prema naprijed. Kao ponuđač, zanimljivi ste kada mu se čini da s vašim rješenjima može riješiti svoj problem, no da bi to bilo moguće, vaša rješenja mora dobro razumjeti.

Tek tada ga zanima jeste li pouzdani te je li sigurno s vama krenuti na zajednički put.

Objavi koristan sadržaj, educiraj potencijalnog korisnika!

Svi mi na webu čitamo razne sadržaje isključivo kako bi riješili neki svoj problem i našli put za ostvarenje svojih ciljeva. Ili kako bi se zabavili. To je suština razumijevanja kako se današnji svijet okrenuo naglavce, kada je sve lako dostupno.

Otkrij tajne i pojednostavi rješenja.

Danas prodavač više nije taj koji osvještava i educira korisnika. On se sam informira iz njemu dostupnih sadržaja na internetu. Iz onih koji su mu na raspolaganju. Ponuđači koji se trude da potencijalnom korisniku ponude koristan sadržaj (pravu poruku – pravoj osobi – u pravo vrijeme), su oni koji imaju bolje prilike, nego oni koji se skrivaju.

Vaši konkurenti o vama danas znaju sve, a potencijalni korisnici gotovo ništa.

Na sastanku s jednom od spomenutih tvrtki, zapeli smo kada smo u okviru kampanje „zagrijavanja“ željeli objaviti njihovu metodologiju implementacije. Procijenili smo da je to važan faktor razlikovanja od konkurenta, koji razvija rješenja na istoj platformi. Oni su mislili da to nikako ne smije doći u ruke konkurenata. „Ne želimo ih učiti,” bio je razlog za skrivanje procesa implementacije rješenja zainteresiranim potencijalnim korisnicima, u sklopu marketinške kampanje.

Ja sam samo upitao: „Imaš li ti možda kakvu ponudu od nekog od svojih konkurenata?”

U istom dahu, kada je odgovorio „Od svih!”, postalo mu je jasno da informacije skriva samo od potencijalnih novih korisnika, s kojima se moraš stvarno potruditi da bi netko od njih pročitao baš tvoje korisne sadržaje. Vaši konkurenti o vama već sada znaju sve.

 

igor.pauletic@frodx.com

Ps: Ako ste jedan od onih koji imaju „poslovne tajne”, sada je vrijeme da ih otkrijete svojim potencijalnim korisnicima. Provjerite kako.

Naslovka_Kako se operativno lotiti inbound kampanije

Osnivač i direktor FrodXa, kao iskusan savjetnik svojim klijentima pomaže preuzeti najnovije tehnološke, poslovne i društvene trendove u raspon njihovog poslovanja, uglavnom u razvoju novih proizvoda i planiranja njihovih prodajnih kanala i go-to-market strategije. U timu preuzima ulogu dizajnera ideje, stvara planove, kako promijeniti uspostavljene obrasce razmišljanja i djelovanja.